Movember, NoSuchCompany bij Hart van Nederland!

Jullie kunnen het bijna niet gemist hebben: de afgelopen maand deed NoSuchCompany met maar liefst 24 mensen mee aan Movember. Bij deze actie laten mannen gedurende de maand november hun snor staan om aandacht te vragen en donaties op te halen voor de strijd tegen prostaatkanker. De vrouwelijke deelnemers supporten de mannen door actief campagne te voeren.

Gedurende november 2012 is NoSuchCompany omgedoopt tot MoSuchCompany en hebben we hard ons best gedaan om zoveel mogelijk geld en aandacht te verzamelen voor Movember. En met resultaat: er is een flink bedrag opgehaald (de einduitslag wordt later deze week bekend gemaakt) en zelfs Hart van Nederland heeft een onderdeel van hun programma aan ons gewijd.

Zie onderstaand het Movember item dat op 30 november 2012 op SBS6 is uitgezonden.

 

About The Author

Communicatie Creatief

Werkt als creatief communicatie professional bij NoSuchCompany en is actief op het gebied van interactieve media. Naast deze digitale creaties is hij bezig met fotografie en video. Om te kopen met; whisky.