NoSuchCompany; Ode aan de kleur rood

Meisjes met rode haren, die kunnen kussen. Simply red. Lady in red. Boris Becker, Lindsay Lohan, Prins Harry en Rupert Grint. Vandaag is rood… En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Rood is niet lelijk. Zeker niet als het mooi is.

Rood en NoSuchCompany
NoSuchCompany. Het is al meer dan een decennium onze bedrijfsnaam. Al vanaf het begin is rood de prominente kleur in de huisstijl, het brengt de gewenste balans tussen zwart en wit. Door het NoSuch-gedeelte in het logo rood te maken, geven we de juiste visuele toon aan het NoSuchCompany-logo.

De naam en het logo van NoSuchCompany staan al tien jaar als een huis. Het is onze identiteit zonder het steeds uit te hoeven leggen.

Identiteiten
Identiteiten ontwerpen die jaren mee gaan, die de kern raken en waar u zichzelf en uw ambitie in herkent. Een huisstijl die u net dat stapje voorsprong geven op uw concurrentie. Dat is een van de vele onderdelen van onze services. In dit jaar hebben wij onder andere de identiteit van Hertel ontwikkeld . Ook de huisstijl van Hertel bevat een mooie rode kleur.

Over rood gesproken…

 

Win een gratis fotoshoot!
Op 1 september is het internationale roodharigendag in Breda. Nou, eigenlijk een heel weekend lang, maar die zondag komen roodharigen uit alle windstreken samen om te vieren hoe bijzonder ze zijn. Om onze voorliefde voor rood te vieren geven we roodharigen de kans op een gratis fotoshoot.

About The Author

Communicatie Creatief

Werkt als creatief communicatie professional bij NoSuchCompany en is actief op het gebied van interactieve media. Naast deze digitale creaties is hij bezig met fotografie en video. Om te kopen met; whisky.